Achtste Stap

Let op!, Voor Wie Is 6KEER geschikt?

Voor iedereen zolang je maar ouder bent dan 18 en gezond bent. Heb je het gevoel dat je te zwaar bent terwijl je bijna niets eet, of, dat je mager bent en toch goed eet, ga dan naar de huisarts en leg je probleem voor. Ook als je ondergewicht hebt en voldoende beweging hebt ga je naar de huisarts.

Let wel! Als je je niet lekker voelt dan ga je niet diëten of meer bewegen, dan ga je ook eerst naar je huisarts!

En Hoe nu Verder

Heb je een gezond gewicht en beweeg je voldoende, nou dan heb jij 6KEER niet meer nodig. Zorg dan ook dat je ervan gaat genieten!

Heb je een ondergewicht, en het maakt niet uit of je voldoende beweging hebt, ga dan naar de huisarts.

Heb je een overgewicht en/of beweeg je te weinig dan is het raadzaam om de volgende stappen te doorlopen. Want doorgaan zonder dat er wat gaat veranderen in je leven zal je leven aanzienlijk verkorten. Het beste pak je het van twee kanten tegelijk aan. Dus:

Meer Bewegen en Minder Eten!

Dus geen dieet, gewoon minder eten maar wel 6KEER per dag. We gaan eerst wat doen aan het bewegen. Wanneer er een gezond calorie-verbruik is zul je zien dat het afvallen veel leuker wordt. Dus nu eerst even de focus op 6KEER bewegen!

Je wilt succes hebben, iedereen kan het zien!
Je hebt geen moeite met de 6KEER leefstijl
Dan ben je klaar voor stap
Stap Negen!